زلزله دیباج در استان سمنان را لرزاند (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) از کمک دانشجویان برای اثاث کشی خانه استاد تا معمای ترک تحصیل دانشجویان دکترا ! اتصالی برق پشت‌بام، منزل مسکونی را به آتش کشید + تصویر حادثه (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) افشاگری یک رسانه علیه قلیان اکسیژن| طرح مطالعاتی یامنفعت‌طلبی وبازی باسلامت جوانان؟ افشای راز قتل یکی از مدیران شهرداری به دست همسرش ماجرای استفاده بلاگر اینستاگرامی از آمبولانس در شیراز چه بود؟ پیش بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدور هشدار سطح زرد در استان اعترافات تکان دهنده جوانی که مادر خود را به قتل رساند (۱۷ اردیبهشت) قصاص ۲ قاتل و فرصت دوباره زندگی برای سومین نفر کشف سه کیلوگرم تریاک از معده سرنشینان یک خودرو در بجستان (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشدید نظارت بر اتاق‌های فرار تهران دستگیری متهم‌به‌جعل مهر‌های ادارات در مشهد شانه کردن مو چه تاثیری در سلامت و زیبایی آن دارد؟ رفع تندی غذا با چند راهکار ساده عوارض روانی سقط جنین روی مادر نقش موثر مامایی در کاهش آمار سزارین و افزایش زایمان طبیعی پوسیدگی‌های دندانی و افت عملکرد مغز و قلب | بیماری‌های دهان با بروز برخی سرطان‌ها ارتباط دارد هشدار! تزریق این دارو فقط باید در بیمارستان انجام شود آموزش عبور و مرور در خیابان را  از  خردسالی شروع کنیم
سرخط خبرها

فوت محمد روانان، دانشجو معلم فداکار خراسانی در حادثه آتش‌سوزی + تصاویر

  • کد خبر: ۸۸۷۱۰
  • ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳
  • ۱
فوت محمد روانان، دانشجو معلم فداکار خراسانی در حادثه آتش‌سوزی + تصاویر
محمد روانان دانشجو معلم ساکن شهرستان کلات نادری، مادر و مادربزرگش را از آتش نجات داد و ‏خود در پشت درب‌های بسته اسیر شعله‌های آتش ماند و آسمانی شد.

به گزارش شهرآرانیوز، دانشجو معلم فداکار دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی برای نجات دو تن از اعضای خانواده خود با ایثار و از خودگذشتگی مادر و مادر بزرگ خود را از تلاطم آتش نجات و متاسفانه خود با گرفتار شدن در آتش جان به جان آفرین تسلیم کرد.

چند روزی بیش از فداکاری علی لندی فاصله نگرفته‌ایم که بار دیگر شاهد شهامت و از خودگذشتگی جوانی دیگر از دیار امام مهربانی و افتخار ایران زمین هستیم. جوانی که عصاره فرهنگ ایثار و فداکاری و اخلاص را در کلام امام اول خود درک و فداکاری، بالاترین درجه ایمان برای او شد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان، اعضای هیات رئیسه، مدیران، مسؤولان و کارکنان این دانشگاه، درگذشت محمد روانان دانشجوی رشته آموزش ابتدایی مرکز دانشور را به جامعه فرهنگی کشور خصوصا دانشجو معلمان این دانشگاه و به طور خاص خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند یکتا رفیع درجات و مزید فضل و رحمت پروردگار بی‌همتا را برای آن بزرگوار در بهشت أعلا مسئلت و طول عمر بازماندگان آن مرحوم را توام با سلامتی و حسن عاقبت خواهان است.

پیام تسلیت سرپرست آموزش و پرورش

سرپرست وزارت آموزش و پرورش به مناسبت درگذشت دانشجومعلم فداکار محمد روانان، پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام تسلیت علیرضا کاظمی به شرح زیر است:

انالله و انا الیه راجعون

فداکاری معلمان شریف و مشق ایثار آنان منحصر به دوران دفاع مقدس نبود. آن‌روزها ایثارگرانه از آب می گذشتند و تشنه لب جان می دادند تا همسنگران مجروحشان را بی جان نبینند.

امروز نیز شاگردان همان آموزگاران ایثار خط مقدم، مشق عشق می کنند و با ایمانی استوار، راه معلمان دیروزشان را ادامه می دهند.

یک روز «شهید علی لَندی» دانش آموز ١۵ساله ایذه خوزستان و امروز «محمد روانان»، از سررود زاوین شهر کلات نادری استان خراسان رضوی، دانشجو معلم فقیدی که از مرکز دانشور نیشابور، مادر و مادربزرگ خویش را از آتش نجات می دهد و خود در پشت درهای بسته اسیر شعله های آتش می شود و آسمانی می شود.

آنان مانند شهدا ترجمان عشق شدند تا جاودان بمانند.

اینجانب ضایعه دردناک اما غرورانگیز آسمانی شدن دانشجو معلم جوان *محمد روانان* را به خانواده داغدیده، دوستان و همکاران محترم آن مرحوم در خراسان رضوی تسلیت می گویم و از درگاه خداوند سبحان، برایشان صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم و امیدوارم به برکت شجاعت، ایثار و فداکاری این دانشجو معلم جوان، علو درجات و همنشینی با شهدا و اولیا نصیب وی باشد.

منبع: ایلنا/پانا


اینجا ببینید درگذشت محمد روانان براثر حادثه انفجار کپسول گاز مایع در کلات مشهد + عکس‌ها

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یگانه لطفی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
0
0
تسلیت میگم خدمت خانواده محترم و خوبش

غم اخرتون باشه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->